abonnement geweigerd
Abonnement geweigerd melden via Centraal Meldpunt Nederland: Meld.nl. Heeft u een mooie mobiele telefoon gezien en wilt u een abonnement afsluiten, heeft u niet genoeg geld om het toestel aan te schaffen en wilt u de toestelaanschaf in de abonnementskosten verrekend hebben, heeft u een aanvraag gedaan maar blijkt dat u niet in aanmerking komt voor een abonnement? Zijn er bepaalde factoren die een rol hebben gespeeld die geleid hebben tot een afwijzing? De provider kan kijken naar uw leengedrag in het verleden, heeft u op dit moment een hypotheek of in het verleden een lening of een hypotheek heeft gehad, zijn er aflossingsproblemen, heeft u een achterstand of bent u gestopt met betalen? Heeft u daarom een BKR code aan uw naam gekregen? Stichting BKR doet de codering, die financiële instellingen kunnen inzien. Het kan ook zijn dat de lening of hypotheek is geweigerd door andere redenen: Providers vragen om een salarisstrook, de werkgeversverklaring en de juiste persoonsgegevens. De provider heeft ook een zorgplicht. Kunt u geen abonnement krijgen? Hulp nodig bij (letsel)schade, geschillen en (klachten)procedures? Laat uw melding kosteloos screenen.
meldpuntMeld.nl is het meldpunt voor al uw meldingen