abonnement opzeggen lukt niet
Abonnement opzeggen lukt niet melden via Centraal Meldpunt Nederland: Meld.nl. Heeft u een abonnement afgesloten voor een bepaalde periode en wilt u het opzeggen, dan kan het na de afloop van het abonnement. Er is een opzegtermijn afgesproken waar u zich aan moet houden. In veel gevallen worden abonnementen stilzwijgend verlengd en is het belangrijk dat bij het beëindigen, aan de opzegtermijn wordt gehouden. opzegtermijn. Abonnementen voor een bepaalde tijd kunnen niet voor de einddatum worden opgezegd. Abonnement van 1 jaar kunt u na 1 jaar opzeggen met een opzegtermijn van maximaal 1 maand. Heeft u een abonnement bij een telecomprovider voor uw telefoon, internet en/of televisie dan men vaak kiezen tussen 1 of 2 jarige abonnementen. In de afgesproken periode kunt u niet opzeggen. Na deze periode wordt het abonnement stilzwijgend verlengd. Het contract loopt dan door zonder einddatum. De opzegtermijn is dan maximaal 1 maand en begint op de dag van de opzegging. Contracten kunnen ook worden afgekocht waarbij u alle maandbedragen tot het einde van het contract in 1 keer voldoet. Dit heet een afkoopsom. Heeft u een geschil met het bedrijf of vereniging waar u een abonnement heeft afgesloten, neem dan contact met ons op. Hulp nodig bij (letsel)schade, geschillen en (klachten)procedures? Laat uw melding kosteloos scannen.
meldpuntMeld.nl is het meldpunt voor al uw meldingen