Meld.nl

Centraal Meldpunt Nederland

MENUMENU
  • Home
  • Meld thema's
    • Juridisch Meldpunt
    • Aansprakelijkheid
    • Arbeidsrecht
    • Beslag en Executierecht
    • Bestuursrecht
    • Burenrecht
    • Consumentenrecht
    • Contractenrecht
    • Criminaliteit
    • Cybercrime
    • Discriminatie
    • Familierecht
    • Fraude
    • Gemeente
    • Grondrechten
    • Huiselijk Geweld
    • Huurrecht
    • Intellectuele Eigendom
    • Internationaal Recht
    • Letselschade
    • Mediator
    • Medisch Recht
    • Milieurecht
    • Misstanden Melden
    • Ondernemingsrecht
    • Onderzoek
    • Overlast
    • Overtredingen
    • Privacyrecht
    • Schade
    • Schadevergoeding
    • Sociale Zekerheidsrecht
    • Strafrecht
    • Transportrecht
    • Vastgoedrecht
    • Vergunning
    • Verkeersrecht
    • Verzekeringsrecht
    • Zedenmisdrijf
    • Zorg
    • Corona Meldpunt
Je bent hier: Home / Meldsoorten / abonnement opzeggen lukt niet

abonnement opzeggen lukt niet melden

abonnement opzeggen lukt niet

Abonnement opzeggen lukt niet melden via Centraal Meldpunt Nederland: Meld.nl. Heeft u een abonnement afgesloten voor een bepaalde periode en wilt u het opzeggen, dan kan het na de afloop van het abonnement. Er is een opzegtermijn afgesproken waar u zich aan moet houden. In veel gevallen worden abonnementen stilzwijgend verlengd en is het belangrijk dat bij het beëindigen, aan de opzegtermijn wordt gehouden.  opzegtermijn. Abonnementen voor een bepaalde tijd kunnen niet voor de einddatum worden opgezegd. Abonnement van 1 jaar kunt u na 1 jaar opzeggen met een opzegtermijn van maximaal 1 maand. Heeft u een abonnement bij een telecomprovider voor uw telefoon, internet en/of televisie dan men vaak kiezen tussen 1 of 2 jarige abonnementen.  In de afgesproken periode kunt u niet opzeggen. Na deze periode wordt het abonnement stilzwijgend verlengd. Het contract loopt dan door zonder einddatum. De opzegtermijn is dan maximaal 1 maand en begint op de dag van de opzegging. Contracten kunnen ook worden afgekocht waarbij u alle maandbedragen tot het einde van het contract in 1 keer voldoet. Dit heet een afkoopsom. Heeft u een geschil met het bedrijf of vereniging waar u een abonnement heeft afgesloten, neem dan contact met ons op. Hulp nodig bij (letsel)schade, geschillen en (klachten)procedures? Laat uw melding kosteloos scannen. 

meldpunt

Meld.nl is het meldpunt voor al uw meldingen

Meldpunt

Dienstverlening>>>

Letselschade melden

Schade – Geschillen –  Klachten – Kort-Geding – Vergunningen – Zorgplicht – Overheidsaansprakelijkheid – Wmo – PGB 

Arbeidsrecht – Bestuursrecht – Belastingrecht – Beslag- en Executierecht – Consumentenrecht – Contractenrecht – Familierecht – Huurrecht – IE-Recht – Medisch Recht –  Milieurecht – Ondernemingsrecht – Sociale Zekerheidsrecht – Strafrecht – Verkeersrecht – Verzekeringsrecht – Mediation 

Juridische Corona Helpdesk

Corona Gerelateerde Juridische Vragen en Procedures op alle Rechtsgebieden 

Juridische Hulp Corona Overtreding

Corona Boete Bezwaar & Beroep
hier melden

Meldpunt Collectief Schadevergoeding. 

Copyright © 2021-2022

  • Meldpunt
  • Privacy
  • AV
  • Contact

Privacy & Cookiepolicy
Meld.nl maakt gebruik van analytische Cookies om o.a. bezoekersstatistieken bij te houden. Zo krijgen wij beter inzicht in het functioneren van de website.
Cookie settingsACCEPTEER
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

Meld.nl maakt gebruik van cookies om advertenties te verbeteren. Daarnaast maken we gebruik van analytische Cookies om o.a. bezoekersstatistieken bij te houden. Zo krijgen wij beter inzicht in het functioneren van de website.
Necessary
Altijd ingeschakeld
Analytische Cookies om o.a. bezoekersstatistieken bij te houden zijn noodzakelijk om beter inzicht te krijgen in het functioneren van de website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN