overtreding abonnement
Overtreding abonnement melden via Centraal Meldpunt Nederland: Meld.nl. Heeft u bij het afsluiten van een abonnement te maken met misleidende contracten, heeft u een contract met één prijs, voor zowel de kosten van de telefoon als voor de kosten van het bellen, sms’en en internetten en zijn de kosten voor de telefoon en de daadwerkelijke abonnementskosten niet apart uitgesplitst in het contract, heeft de telefoonprovider all-in-prijzen van hun abonnementen verkocht om zo het toestel ‘gratis’ te laten lijken, terwijl je in werkelijkheid gedurende de duur van je abonnement zelf afbetaalt? Heeft u het contract laten doorlopen nadat dit formeel was afgelopen en heeft u in de verlengperiode nog steeds het zelfde bedrag betaalt? Hulp nodig bij onderzoek (oneerlijke concurrentie), boete, vergunning, schade en procedures? Laat uw melding kosteloos scannen.
meldpuntMeld.nl kan op dit moment geen meldingen aannemen en verwerken, excuses voor het ongemak.