geschil luchtvaartmaatschappij
Geschil luchtvaartmaatschappij melden via Centraal Meldpunt Nederland: Meld.nl. Schadevergoeding bij vertraging vliegtuig aanvragen. Vlucht vertraagd, overgeboekt of geannuleerd? Dan kunt u schadevergoeding eisen bij de luchtvaartmaatschappij. U maakt kans op een schadevergoeding als:
- De vlucht vanaf een luchthaven in de Europese Unie ging.
- De vlucht naar een luchthaven in de Europese Unie ging met een luchtvaartmaatschappij die in de EU is gevestigd.
- De vlucht meer dan drie uur is vertraagd.
- Er geen sprake was van een ‘buitengewone omstandigheid’: een reden van vertraging waar de luchtvaartmaatschappij niets aan heeft kunnen doen. Voorbeelden hiervan zijn: slecht weer, politieke onrust, een staking of een vogel in de motor.
Veel geschillen die in vroege stadium opgelost hadden kunnen worden, leiden vaak tot langslepende procedures met onbevredigende uitkomsten. Hulp nodig bij mediation, schade, geschillen en procedures? Laat uw melding kosteloos scannen.
meldpuntMeld.nl kan op dit moment geen meldingen aannemen en verwerken, excuses voor het ongemak.