geschil met hotel
Geschil met hotel melden via Centraal Meldpunt Nederland: Meld.nl. Lijkt het hotel niet zoals het in de reisgids of reisbureau is gepresenteerd, is het strand maar een bak vol zand, is het hotel geen 1 ster waard? Is door de reisorganisatie u goede accommodatie beloofd, maar worden deze beloften niet nagekomen. Wij kunnen voor u de reisorganisatie aansprakelijk stellen. Als u genoeg bewijzen heeft, dan kunnen wij voor u schadevergoeding eisen, vragen om de schade te vergoeden in zowel geld als het aanbieden van een nieuwe reis met accommodatie. Bij geschillen met reisbureau’s en hotels kunt u contact opnemen met onze consumentenrecht advocaat. Veel conflicten die in vroege stadium opgelost hadden kunnen worden, leiden vaak tot langslepende procedures met onbevredigende uitkomsten. U kunt dit voorkomen door mediation van Meld.nl in te schakelen.
meldpuntU KUNT OP DIT MOMENT GEEN MELDINGEN DOEN. EXCUSES VOOR HET ONGEMAK.