geschil met hotel
Geschil met hotel melden via Centraal Meldpunt Nederland: Meld.nl. Lijkt het hotel niet zoals het in de reisgids of reisbureau is gepresenteerd, is het strand maar een bak vol zand, is het hotel geen 1 ster waard? Is door de reisorganisatie u goede accommodatie beloofd, maar worden deze beloften niet nagekomen. Wij kunnen voor u de reisorganisatie aansprakelijk stellen. Als u genoeg bewijzen heeft, dan kunnen wij voor u schadevergoeding eisen, vragen om de schade te vergoeden in zowel geld als het aanbieden van een nieuwe reis met accommodatie. Bij geschillen met reisbureau’s en hotels kunt u contact opnemen met onze consumentenrecht advocaat. Veel conflicten die in vroege stadium opgelost hadden kunnen worden, leiden vaak tot langslepende procedures met onbevredigende uitkomsten. Hulp nodig bij (letsel)schade, geschillen en (klachten)procedures? Laat uw melding kosteloos scannen.
meldpuntMeld.nl kan op dit moment geen meldingen aannemen en verwerken, excuses voor het ongemak.