geschil met reisbureau
Geschil met reisbureau melden via Centraal Meldpunt Nederland: Meld.nl. Bent u slachtoffer geworden van een malafide reisbureau, bent u telefonisch benaderd en doet het reisbureau het aanbod u een scherpe aanbod voor een leuke vakantie (incl verblijf) en heeft u een rekening ontvangen terwijl u vroeg om vrijblijvende informatie, heeft u aanmaningen ontvangen omdat u akkoord zou zijn gegaan met het aanbod en geen gebruik heeft gemaakt van de wettelijke bedenktijd, krijgt u aanmaningsbrieven van incassobureaus, bent u misleid met hoge kortingen en nepfacturen, houd het reisbureau zich niet aan de wettelijke garantieverplichtingen, zoals geld terug als de reisorganisatie failliet zou gaan, komt de reisorganisatie zijn verplichting niet na om u te beschermen tegen een eventueel faillissement, is het reisorganisaties niet aangesloten bij het SGR, Stichting Garantiefond Reisgelden, die garant staat voor vooruitbetaalde reisgeld, dan kunt u dit melden via Meld.nl. Schadevergoeding bij vertraging vliegtuig aanvragen. Vlucht vertraagd, overgeboekt of geannuleerd? Dan kunt u schadevergoeding eisen bij de luchtvaartmaatschappij. U kunt meld.nl inschakelen hiervoor. Veel geschillen die in vroege stadium opgelost hadden kunnen worden, leiden vaak tot langslepende procedures met onbevredigende uitkomsten. Hulp nodig bij mediation, schade, geschillen en procedures? Laat uw melding kosteloos scannen.
mediatorMeld.nl kan op dit moment geen meldingen aannemen en verwerken, excuses voor het ongemak.