lening afgewezen
Lening afgewezen melden via Centraal Meldpunt Nederland: Meld.nl. Heeft u een woning of een product op het oog, heeft u niet genoeg geld om het aan te schaffen, heeft u een kredietaanvraag of hypotheekaanvraag gedaan en blijkt dat u geen lening of hypotheek kan krijgen of maar een gedeelte van het gevraagde bedrag? Heeft u dringend geld nodig en kunt u niet het gevraagde bedrag krijgen of is uw aanvraag afgewezen? Zijn er bepaalde factoren die een rol hebben gespeeld die geleid hebben tot een afwijzing? De geldverstrekker kan kijken naar uw leengedrag in het verleden, heeft u op dit moment een hypotheek of in het verleden een lening of een hypotheek heeft gehad, zijn er aflossingsproblemen, heeft u een achterstand of bent u gestopt met betalen? Heeft u daarom een BKR code aan uw naam gekregen? Stichting BKR doet de codering, die financiële instellingen kunnen inzien. Het kan ook zijn dat de lening of hypotheek is geweigerd door andere redenen: Geldverstrekkers vragen om een salarisstrook, bewijzen van spaargeld mits u niet voor 100% hypotheek gaat, de werkgeversverklaring en de juiste persoonsgegevens. De geldverstrekker heeft ook een zorgplicht. Kunt u geen lening krijgen? Hulp nodig bij (letsel)schade, geschillen en (klachten)procedures? Laat uw melding kosteloos scannen.
meldpuntMeld.nl kan op dit moment geen meldingen aannemen en verwerken, excuses voor het ongemak.