webshop in gebreke stellen
Webshop in gebreke stellen via Centraal Meldpunt Nederland: Meld.nl. Heeft u een bestelling gedaan, is het product inmiddels betaald en is de afgesproken levertermijn verlopen? Heeft u herhaaldelijke malen de leverancier herinnerd om alsnog te leveren en heeft het niets uitgehaald? Bij het niet afspreken van een levertijd geldt een wettelijke levertermijn van 30 dagen. Bij niet leveren krijgt de verkoper nog 2 weken de tijd om te leveren. Wordt na deze termijn niet geleverd, dan mag u de leverancier laten weten dat u van de koop afziet en teruggave van het geld wilt. De verkoper moet u binnen 14 dagen het betaalde bedrag retourneren. Heeft de verkoper uw geld niet terug betaald, dan kunt u de webshop in gebreke stellen. Dit moet schriftelijk waarbij u de overeenkomst eenzijdig heeft ontbonden na het verstrijken van de gestelde termijn. U kunt eventuele geleden schade verhalen na het verstrijken van de in gebreke gestelde termijn. Ook als u meent dat u opgelicht bent? Hulp nodig bij (letsel)schade, geschillen en (klachten)procedures? Laat uw melding kosteloos scannen.
meldpuntMeld.nl is het meldpunt voor al uw meldingen