valse documenten
Valse documenten melden via Centraal Meldpunt Nederland: Meld.nl. Afspraken worden vastgeld in documenten, ook documenten die op naam staan, zoals een diploma kunnen vervalst worden om voordeel op een oneerlijke manier te krijgen. Er zijn verschillenden vervalsingstechnieken, zoals het vervalsen van een handtekening, toevoegen van informatie, pagina uit een meer-pagina’s tellend document veranderen, digitaal knippen en plakken, andere datum plaatsen. De werknemer, collega of medestudent door het tonen van een vervalste documenten zoals diploma’s bij de werkgever is terecht gekomen, de persoon niet bekwaam is om de functie uit te oefenen, sprake is van sollicitatiefraude, valse documenten zoals diploma’s(online) te koop worden aangeboden, sprake is van hypotheekfraude en zijn bankafschriften, werkgeversverklaringen en loonstroken vervalst: Hulp nodig bij onderzoek, schade en procedures? Een gespecialiseerde (juridische) dienstverlener kan u bijstaan in uw zaak. Laat uw melding screenen door Meld.nl.
Documenten die vervalst kunnen:
[showhide type=”post” more_text=”Lees meer…” less_text=”Terug…”]
Arbeidscontract
Aangifte
Boekhouding
Jaarrekeningen
Kunst
Facturen
Identiteitsbewijs
Onderzoeksresultaten
Werkgeversverklaring
Handtekening
Loonstrook
Parkeervergunning
Rijbewijs
Huurcontract
Diploma
CV
Bankafschrift
Reisdocument[/showhide]
Meld.nl kan op dit moment geen meldingen aannemen en verwerken, excuses voor het ongemak.