aanbesteding klachten
Aanbesteding klachten melden via Centraal Meldpunt Nederland: Meld.nl. Ondernemers die niet tevreden zijn over de aanbestedingsregels die toepast worden bij een overheidsaanbesteding kunnen een klacht indienen (aanbestedingklachten). Aanbestedingsstukken die onduidelijk zijn of ongeoorloofde criteria bevatten kunt u aangeven. Inkopen die de gemeente doet heet aanbestedingen. De gemeente kan kiezen tussen verschillende opdrachtnemers om een opdracht aan te besteden. Hiervoor zijn aanbestedingsregels en een inkoopbeleid vastgesteld. Er zijn vele aanbestedingsprocedures met eigen wettelijke en praktische regels, termijnen en kenmerken. Als ondernemer krijgt u hiermee te maken als u zaken doet met de gemeente. Het inkoopbeleid beschrijft de doelen, de uitgangspunten en kaders voor het inkopen van leveringen, diensten en werken. Heeft u als ondernemer meegedaan aan een aanbesteding en vind u dat u onterecht bent afgewezen? Hulp nodig bij onderzoek, geschillen overheid, schade en (klachten)procedures? Laat uw melding kosteloos scannen.
meldpuntMeld.nl is het meldpunt voor al uw meldingen