consumentenrecht advocaat
Consumentenrecht advocaat melden via Centraal Meldpunt Nederland: Meld.nl. Men heeft dagelijks met het consumentenrechten te maken. Bij het kopen van producten of diensten zijn er specifieke regelingen opgenomen in het Burgerlijk Wetboek. Deugt er iets niet aan uw aankoop? Is het product al kapot ruim voordat u dat verwachtte? Of heeft u een product kapot of beschadigd bezorgd of geleverd gekregen? Voor uw recht op vergoeding van zo’n gebrekkig product maakt het niet uit of het gebrek veroorzaakt is door de bezorger, de winkelier/leverancier of de fabriek. Het maakt ook niet uit of u de afspraken met uw leverancier schriftelijk of mondeling heeft gemaakt. Zijn spullen die u heeft besteld niet geleverd of is bij online aankopen te hoge kosten in rekening gebracht. U kunt een koopcontract nietig laten verklaren door de rechter als er sprake is geweest van niet levering, misleiding, agressieve handelspraktijken, onvolledige informeren over de werkelijke kosten , geen bedenktijd geven, geen informatie over retournering of terugbetaling verstrekken of geen opzegtermijn bij een stilzwijgende contract vermelden. Hulp nodig bij onderzoek, schade, geschillen en (klachten)procedures? Laat uw melding kosteloos screenen.
meldpuntMeld.nl is het meldpunt voor al uw meldingen