geschil met bank
Geschil met Bank melden via Centraal Meldpunt Nederland: Meld.nl. Bent u consument of ondernemer en heeft u bij een financiële instelling beleggingsproducten, kredietovereenkomsten, hypotheek of andere financiële producten afgenomen, zijn er geschillen ontstaan met de dienstverlener, heeft de financiële instelling zijn zorgplicht verzaakt en heeft de bank of een andere financiële instelling zijn verplichting om u als cliënt in bescherming te nemen verzaakt? Heeft u zich om laten praten en heeft u daardoor overeenkomsten getekend in zeer risicovolle beleggingsproducten, heeft u geld moeten lenen om de speculatieve overeenkomst aan te gaan? U kunt ons bankrecht advocaat inschakelen bij gevallen van aansprakelijkheid, geschillen met betrekking tot zekerheidsrechten, pandrechten en achtergestelde leningen en geschillen tussen u en De Nederlandsche Bank (DNB). U kunt ons financieel recht advocaat inschakelen bij verzaking van het zorgplicht door financiële dienstverleners, aansprakelijkheid en geschillen tussen u en de AFM. Veel geschillen die in vroege stadium opgelost hadden kunnen worden, leiden vaak tot langslepende procedures met onbevredigende uitkomsten. Hulp nodig bij mediation, schade, geschillen en procedures? Een (juridische) dienstverlener kan u bijstaan in uw zaak. Laat uw melding screenen door Meld.nl.
meldpuntMeld.nl kan op dit moment geen meldingen aannemen en verwerken, excuses voor het ongemak.