geschil met telecomaanbieder
Geschil met telecomaanbieder melden via Centraal Meldpunt Nederland: Meld.nl. De Telecommunicatiewet bevat regels die van toepassing zijn op de telecommunicatiesector zoals radio, tv, telefonie, luchtvaart, scheepvaart en defensie. Er zijn regels voor het gebruik van persoonsgegevens voor elektronische communicatie. Opt-in: Bij het versturen van berichten met een commercieel, charitatief of ideëel doel is vooraf toestemming van de ontvanger nodig. U moet bewijzen dat u toestemming heeft gekregen. Spam is verboden omdat dit het vertrouwen van consumenten in elektronische communicatie beschadigt en voor ergernis en onnodige kosten zorgt. Opt-out: Bij het bellen met een commercieel, charitatief of ideëel doel is géén toestemming vereist. Natuurlijke personen mag u ongevraagd per telefoon benaderen, tenzij zij hebben aangegeven dat zij dit niet willen. Bij het plaatsen van cookies is vóóraf toestemming van de gebruiker nodig. Adverteerders, e-mailverzenders, affiliate netwerken en publishers kunnen sancties opgelegd krijgen als zij zich niet houden aan de regelgeving. Veel geschillen die in vroege stadium opgelost hadden kunnen worden, leiden vaak tot langslepende procedures met onbevredigende uitkomsten. Hulp nodig bij mediation, schade, geschillen en procedures? Een (juridische) dienstverlener kan u bijstaan in uw zaak. Laat uw melding screenen door Meld.nl.
meldpuntMeld.nl is het meldpunt voor al uw meldingen