geschil met leverancier
Geschil met Leverancier melden via Centraal Meldpunt Nederland: Meld.nl. Hebt u een juridisch probleem of conflict met een ondernemer of consument, en komt u er onderling niet uit. U bent ondernemer en u bent niet tevreden over de aankoop of dienst. Het is raadzaam om een leverancier die geen goede aankoop of dienst heeft geleverd op tijd kenbaar te maken dat u niet tevreden bent en per brief met verzoek om herstel van de gebreken. Ondernemers hebben vaste leveranciers en wordt er volgens de gemaakte afspraken geleverd. Het komt helaas ook voor dat de afspraken niet worden nagekomen. De producten worden niet tijdig bezorgd, de dienstverlening wordt niet volgens verwachting uitgevoerd of je ontvangt iets wat je helemaal niet hebt besteld. Conflicten kunnen snel uit de hand lopen, daarom is het van belang om een conflict vanaf het begin al goed aan te pakken. Hulp nodig bij conflict met leverancier, schade, geschillen en procedures? Laat uw melding kosteloos scannen.
meldpuntMeld.nl kan op dit moment geen meldingen aannemen en verwerken, excuses voor het ongemak.