apotheek klachten
Apotheek klachten melden via Centraal Meldpunt Nederland: Meld.nl. Heeft het apotheek fouten gemaakt, heeft u als patiënt lichamelijke en/of geestelijke schade geleden, zijn de normen niet nageleefd, zijn verkeerde medicijnen voorgeschreven of verstrekt, is het beroepsgeheim geschonden, is uw medisch dossier op straat komen te liggen, is er sprake van seksueel of ander grensoverschrijdend gedrag. U kunt de zorgverlener aansprakelijk stellen en schadevergoeding eisen. Schade van u of nabestaanden kan bestaan uit reiskosten, medische kosten die verzekeraar niet vergoed, kosten voor huishoudelijke hulp, kosten voor een aangepaste woning, verlies van inkomen en immateriële schade (smartengeld). Immateriële schade is het verdriet, de pijn en het verlies aan levensvreugde die het gevolg zijn van de medische fout. U wilt niet in een lange, ingewikkelde en slepende rechtsproces belanden en daarom is het verstandig om Meld.nl in te schakelen zodat wij uw belangen volledig kunnen dienen en het maximale vergoeding voor u kunnen opeisen. Veel geschillen die in vroege stadium opgelost hadden kunnen worden, leiden vaak tot langslepende procedures met onbevredigende uitkomsten. Hulp nodig als apotheker bij interne onderzoek, of als cliënt bij uw klachten- of juridische procedure? Een gespecialiseerde (juridische) dienstverlener kan u bijstaan in uw zaak. Laat uw melding screenen door Meld.nl.
onderzoek cliëntMeld.nl kan op dit moment geen meldingen aannemen en verwerken, excuses voor het ongemak.