nalatigheid schade
Nalatigheid schade melden via Centraal Meldpunt Nederland: Meld.nl. Heeft u door nalatigheid als consument, patiënt of burger materiele of immateriële schade geleden, zijn de normen niet nageleefd, zijn er verkeerde of te late beslissingen genomen, hebben verkeerde of te late beslissingen geleid tot letselschade, is er onvoldoende informatie verstrekt, is er geen informatie gegeven over de gevolgen van een beslissing, zijn eventuele alternatieven niet besproken, zijn verkeerde adviezen voorgeschreven, is het beroepsgeheim geschonden, is uw persoonsgegevens op straat komen te liggen, is er ten onrechte niet doorverwezen naar een andere organisatie? U kunt organisaties aansprakelijk stellen en schadevergoeding eisen. Schade kan bestaan uit verlies van inkomen en immateriële schade (smartengeld). Immateriële schade is het verdriet, de pijn en het verlies aan levensvreugde. U wilt niet in een lange, ingewikkelde en slepende rechtsproces belanden. Hulp nodig bij onderzoek, schade, geschillen en procedures? Laat uw melding kosteloos screenen.
meldpuntMeld.nl kan op dit moment geen meldingen aannemen en verwerken, excuses voor het ongemak.