geschil met aannemer
Geschil met aannemer melden via Centraal Meldpunt Nederland: Meld.nl. Heeft u een geschil met uw aannemer, zijn er gebreken bij de oplevering en heeft u die binnen 3 maanden na oplevering geconstateerd, zijn er geschillen over de 5%-regeling of de garantie- en waarborgregeling? Het kan ook zijn dat de aannemer een veel te hoge prijs voor het werkzaamheden dan normaal heeft gevraagd of bewust veel langer over een bepaalde klus heeft gedaan dan normale betrouwbare aannemers dat zou doen. Of is de de klus op een zeer onnauwkeurige wijze uitgevoerd, waardoor u te maken krijg met meer complicaties zoals defecten? Het is raadzaam om eerst de aannemer de gelegenheid te geven om de gebreken of schade te herstellen binnen een redelijke termijn. Komt het bedrijf deze niet na, dan kunt u die aanklagen. Veel geschillen die in vroege stadium opgelost hadden kunnen worden, leiden vaak tot langslepende procedures met onbevredigende uitkomsten. Hulp nodig bij mediation, schade, geschillen en procedures? Laat uw melding kosteloos scannen.
meldpuntMeld.nl is het meldpunt voor al uw meldingen