vervalste handtekening
Vervalste handtekening melden via Centraal Meldpunt Nederland: Meld.nl. Afspraken worden vastgeld in documenten. Ook documenten die op naam staan kunnen vervalst worden om voordeel op een oneerlijke manier te krijgen. Er zijn verschillenden vervalsingstechnieken, zoals het toevoegen van informatie, pagina uit een meer-pagina’s tellend document veranderen, digitaal knippen en plakken, andere datum plaatsen en het vervalsen van een handtekening. Heeft u het vermoeden dat iemand zich voordoet als een andere persoon en voordeel is verkregen uit vervalste documenten waar een valse handtekening is geplaatst, zoals bij diploma’s die (online) te koop zijn aangeboden, bij hypotheekaanvraag en werkgeversverklaringen? Hulp nodig als verdachte of slachtoffer bij onderzoek, schade, geschillen en (straf)procedures? Een (juridische) dienstverlener kan u bijstaan in uw zaak. Laat uw melding screenen door Meld.nl.
[showhide type=”post” more_text=”Lees meer…” less_text=”Terug…”]Documenten die vervalst kunnen:
Arbeidscontract
Aangifte
Boekhouding
Jaarrekeningen
Kunst
Facturen
Identiteitsbewijs
Onderzoeksresultaten
Werkgeversverklaring
Handtekening
Loonstrook
Parkeervergunning
Rijbewijs
Huurcontract
Diploma
CV
Bankafschrift
Reisdocument[/showhide]
Meld.nl kan op dit moment geen meldingen aannemen en verwerken, excuses voor het ongemak.