geschil met klant
Geschil met klant melden via Centraal Meldpunt Nederland: Meld.nl. Heeft u als ondernemer een conflict met een klant, heeft de klant een schuld die hij weigert te betalen, is de klant ontevreden over de geleverde producten of diensten, wordt u gewezen of de overeenkomst of algemene voorwaarden die niet zouden zijn nagekomen volgens de klant, heeft de klant de klacht bij een commissie neergelegd en wilt u bijgestaan worden, heeft de klant een advocaat ingeschakeld en wordt er gedreigd met procederen bij de rechter, heeft de klant u in gebreke gesteld, wilt u laten uitzoeken of het verstandig is om een procedure te laten starten, of schikken het meest voordelige zal zijn en u hoge kosten zal besparen. Neem contact op met onze ondernemings-consumentenrecht advocaat die u kan helpen bij uw geschillen met uw klant. Hulp nodig bij geschillen, schade en procedures? Laat uw melding kosteloos scannen.
meldpuntMeld.nl is het meldpunt voor al uw meldingen